Toegewijd aan interactiviteit

Ik werk als digital creative bij MPG. Daar ontwikkel ik concepten voor campagnes en contentplatformen of specifieke contentformats. En bied ik inspiratie en inzichten met artikelen en presentaties.

Ik creëer waarde door creativiteit en interactiviteit te combineren. Mijn ervaring met, kennis van en liefde voor digital zorgt voor verfrissende ideeën.

Bureau(s)

MPG (2017 – heden)
MPG is een contentmarketingbureau dat klanten helpt bij hun crossmediale communicatievraagstukken. Met klanten als Allerhande, Intersport, UWV,  Gall & Gall en Aegon.

Kaliber (2012 – 2017)
Kaliber is een interactief bureau voor web, mobile of de fysieke ruimte. Ik vormde daar een creatief (strategisch) team met Hugo van de Hoef. Voor klanten als Securitas, de Rijksoverheid en Wageningen University.

Tribewise (2009 – 2012)
Tribewise was het social media label van Rhinofly.  Ik was als creatief strateeg verantwoordelijk voor het ontwikkelen van sociale media concepten en strategieën, maar deed ook projectmanagement en account. Voor klanten als Audi, Rijkswaterstaat en Uneto VNI.

Rhinofly (2007 – 2010)
Bij Rhinofly ben ik mijn bureau-carrière begonnen als projectmanager. Met projecten als campagnewebsites, mobiele apps, recruitmentplatformen e.d. Voor klanten als Nike, Reed Business, Saab en TMF.